AKT

akt vo fotografii

Diskusné príspevky:

Zakázaný príspevok 11. januára 2010 o 12:47:15

Pridal/a brki 17. decembra 2009 o 09:14:36

Vidím že pod Janou2  neutícha debata, tak ešte raz: Jana2 je paródia, myslím, že autor chcel dať najavo, že problém negatívnych reakcií vidí v odhalení toho zaštvorčekovaného intímneho miesta. Mne to odhalenie vôbec nevadí a myslím, že väčšine. Napísal som to pri prvej Jane a vysvetlil, že pri podobných fotkách je dôležitý výraz tváre. Občas si pozriem aj iné fóra a viem, tak ako píše Sauda, že sú tam ďaleko odvážnejšie fotografie. Pre mňa nie je dôležité koľko toho má modelka odhalené, ale ako na mňa pôsobí. Modelka môže byť oblečená a fotka na mňa môže pôsobiť vulgárne a môže byť nahá vo veľmi odvážnej polohe a vôbec to nemusí vyznievať vulgárne. Preto nezjednodušujme celý problém na existenciu dvoch skupín fotoamatérov - puritánov a slobodne zmýšľajúcich fotoamatérov bez predsudkov.  Nie som odborník, ale podľa mňa nie každá fotka nahého tela je akt. Alebo ináč - pokiaľ krivky tela nie sú fotografiou vyjadrené ako abstrakcia (bez tváre), to telo by malo mať aj dušu a tú dáva výraz tváre. To je názor mňa, amatéra :) Takže kľudne uverejňujte akty, nikto tu nebude za ne ukameňovaný a nevšimol som si, že by tu niekto bol apriori proti fotografii nahého tela. :)
Pridal/a Brendy_66 17. decembra 2009 o 10:10:51

Nemozem si pomoct, ale na mna ta Jana 2 posobi ako moderna Snehulienka,aj ked je to cele podane velmi polopatisticky...

Pridal/a brki 15. decembra 2009 o 17:57:12