Sme.sk » fotky.sme.sk » Muro09 » jubilejná 20-ka za nami

jubilejná 20-ka za nami

... klik ...

Posledný májový weekend sme si zarezervovali na jubilejné, v poradí už dvadsiate fotostretko. Pigi sa tretíkrát obetoval za usporiadateľa, a keďže v našom práve platí trikrát a dosť, dostal šamanský sľub, že sa viac nebude s nami oštarovať. Predvoj stretkoval už od štvrtku, na štvrtok a piatok zabezpečoval počasie Rudi, však to aj tak vyzeralo. Na sobotu a nedeľu bolo počasie zabezpečené šamanskými tancami, golconda doloží foto. Tu sa ukázala kvalita a dlhoročné skúsenosti. Bledé tváre uvažovali o použití opaľovacích krémov faktor 50. Piatkové popoludnie víta prichádzajúce teamy ešte v usmoklenej nálade, ale ako sa blíži čas večere za burácajúceho škvŕkania v našich žalúdkoch začína sa brieždiť na lepšie časy. Ešte pred večerou vyrážame fotiť hmlu na rozmočené lúky. Zatiaľ čo dámam hmla vylepšuje kvalitu plete (koža na tvári), ľahšie obutým lúčna vlaha pripravuje pazúre na zadnom náhone na pedikúru. Po výdatnej a dobrej papine zrazu sa zjavil Timi, prišiel si porátať ovečky. Nedalo mu, neokoštovať piatkovú večernú atmosféru presiaknutú chovproduktovými vôňami a prehodiť nejaké to slovo. Dobre padlo aj nám, vidieť ho po posledných absenciách. Absťák je svinstvo. Ako sa blížila hodina nočného kľudu, personál za pomoci donucovacích prostriedkov nás vytláča do malej trucovne, aby sme si boli bližšie k sebe. Hodinku pred polnocou už tuláčka mohla vytiahnuť gitaru, skôr to nebolo možné, lebo pre nedostatok miesta by nám s ňou vytĺkla protézy. Ako vždy, aj teraz sa koštovalo od lahôdok pevnej konzistencie až po lahôdky, ktoré sa dajú konzumovať aj po kontakte s gitarou. Gladiátorskú arénu postupne opúšťame po polnočnom zvonení.

Do sobotného rána nás budia o 4:30 ranné telefonáty od slnkovýchodových fotičov. Z pelechov nás však dostávajú až slnečné lúče. Šup z postele, skŕmiť predpísané pirule (tabletky), zisiť stav bolesti hlavy po nočných mixoch sladkej, polosladkej a kóšer pálenky, prípadne nejakého kvalitného vínneho kviku, samozrejme riedeného pivkom. Riadiace centrá našich zhumplovaných telíčok prechádzajú stanicou STK, u niektorých však s malými výhradami. Všetci sme spôsobilí absolvovať sobotné mototuristické turné. Ale nie všetci sú spôsobilí viesť motorové vozidlo. Prichádza aj leguan, pozrieť v akom sme stave. Spoločne sadáme do tátošov a vyrážame na sobotný motofoto maratón. Kľudne by som to nazval trinásť zastavení jari. Naša kolóna vyzerá ako veľká svadba, už len biela vreckovka chýba na anténe. Prvé zastavenie na Strednici pri požiarnych nádržiach, už tu začína Pali predvádzať parkovacie umenie. V BA by bol okamžite o hlavu nižší. Moťa musíme tlačiť, lebo riedke blatko ho nechce pustiť. V poľskej Lapšanke je to už s rozostavením lepšie,  ale tu zase tlačíme Paliho. Pigi nás vedie po rôznych zastaveniach v Poľsku, odkiaľ sú najkrajšie výhľady na Tatry od Belianskych až po Roháče. Má to chlapec namakané. V čase obeda "svadobná" kolóna zastavuje pri reštike, človek nielen láskou je živý. Všetci idú papať, túto osudovú nepozornosť využíva trojica moťo, leguán a kocúr a ideme do úniku, ktorý bol rozhodujúci. Moťo nás zaviedol na Podspádoch do bobrieho sídliska, niečo úžasné, čo tieto zvieratká dokážu. Zatiaľ čo víťazi sobotnej etapy už chlipkajú pivko na slniečku pred penzióm, zblúdilí pelotón sa motá po Zakopanom. Nakoniec výbornú večeru všetci stihli. Po večeri štartujeme hlavnú tému, fotostretko No.21. Prvotná myšlienka vetrom ošľahaného  kocúra sa ujala. Liptov je krásna oblasť s neprebernými možnosťami aj v prípade pleťvylepšujúceho počasia. Po namáhavom dni večerný brífing absolvuje polovica účastníkov, zvyšok už zahrieva svoje pelechy.

Nedeľné ráno nás víta krásnym slnečným a citelne teplejším počasím. Po raňajkách všetko pobalené, nová účastníčka Laura pri lúčení zožala potlesk, pribudlo ďalšie slniečko do zabehnutej partie. Minuloročný novici teraz už fungovali ako profíci. V októbri sa stretneme na Liptove, všetko to má v rukách organizačný team v zložení: Crocus a Pali LM ako ňúrači ubytovania, polidrug russtier ako admin pre styk na fotky.sme, a Muro09 ako stavebný dozor. Takže na týchto pozor.

Pigi, veľká vďaka za Tvoju obetavosť, či už pri zabezpečení fotostretka, ako aj za sprievodcovskú časť. Organizačné kolieska si namazal fajným šmalcom, nič neškrípalo a za seba, nuž bolo opäť super. Vďaka aj Vám všetkým, lebo bez Vás by nebolo žiadne fotostretko. Spoločme sa tešme na októbrové liptovské.

jubilejná 20-ka za nami

Kliknutím na fotografiu sa fotografia zobrazí v pôvodnom rozlíšení.

O fotografii

Blesk: bez blesku
EXIF: EXIF súbor

Vloženie fotky

Vložte si túto stránku na web

Vložte si fotku na svoju stránku!

Zadaj parametre pre vloženie HTML kódu:

Vložiť:

Veľkosť:

HTML kód pre vloženie na ľubovoľnú stránku:

Náhľad:

Predchádzajúca fotka

v nasadení

Nasledujúca fotka

Lúčky

© Copyright 1997-2019 | Petit Press, a.s.